vrijdag 4 januari 2013

De Titanic eetzaal




originele foto
De eetzaal was ingericht in de jacobean stijl, met details van een Engels land huis. Het had witte gestuukt wanden met glas in lood ramen .
 






De eetzaal was in een paar stukken verdeeld : een groot gedeelte in het midden van de zaal en kleinere afgescheiden gedeeltes voor mensen die graag rustig wilde dineren.
Omdat de Titanic niet helemaal was vol geboekt.
Mochten de kinderen van de eerste klas passagiers ,bij hun ouders dineren in de eetzaal.












6 opmerkingen:

Xandra Dekker zei

Hallo Conny,

Je eetzaal is prachtig. Wat een prachtge miniaturen staan er zoals de bloemstukken, flessen en zilverwerk. Je raakt niet uitgekeken.

Groetjes Xandra

Conny v/den Dungen -Muller zei

Dank je Xandra.
De beste wensen voor 2013 meisssssssss.

xxx

Eloisa zei

Un trabajo realmente espectular. Enhorabuena.

Julieta zei

Dag Conny,
Nog de beste wensen voor je familie en voor jou voor dit 2013!
Wat en prachtige eetzaal. Gefeliciteerd met je harde werk! Het is inderdaad perfect!
Trouwens, de lezing over de Haagse meubelfabrikant, die meubels voor de Titanic maakte, waarop ik aanwezig was, was er voor de tweede keer gehouden in de Haags Gemeentearchief... als ik weet over een derde (misschien is er een derde, omdat de zaal echt vol was!), laat ik je daarover weten... cross your fingers! Hehehe!
Groeten,
Julieta.

Conny v/den Dungen -Muller zei

Jij ook de beste wensen.
Heb ik het weer gemist ? Wel heb ik al veel gezien bij deze lezing. Maar de tip sla ik niet af,altijd leuk als het over de Titanic gaat.

http://titanicinminiatuur.blogspot.nl/2012_03_08_archive.html

Anne zei

Wonderful!! It's a beautiful discover for me to see your work! I love it!
Anne